Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak
Pályázatok Pályázatok
Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldése e-mailben
Vissza
Cím:
Video Games & Immersive Content Development / CREA-MEDIA-2025-DEVVGIM
Kiíró:
Európai Bizottság
Határidő:
02/12/2025
Érvényes:
02/12/2025
Tárgymutató:
interaktív, narratív alkotások és prototípusok fejlesztése
Pályázhat:
videojáték-gyártó cégek, XR stúdiók és audiovizuális gyártó cégek
A kiíró(k) adatai
Napi Pályázati Értesítő >>>


Video Games & Immersive Content Development

Megjelent az Európai Oktatási és Kulturális Végrehajtó Ügynökség 2025-ös Video Games and Immersive Content Development (CREA-MEDIA-2025-DEVVGIM) pályázati felhívása.
A pályázat hivatalos dokumentációja az alábbi linkeken érhető el:
- angol nyelvű pályázati felhívás (https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/docs/2021-2027/crea/wp-call/2025/call-fiche_crea-media-2025-devvgim_en.pdf)
- online pályázati platform (https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic-details/CREA-MEDIA-2025-DEVVGIM?isExactMatch=true&status=31094501,31094502&frameworkProgramme=43251814&order=DESC&pageNumber=1&pageSize=50&sortBy=startDate)
A felhívásra európai videojáték-gyártó cégek, XR stúdiók és audiovizuális gyártó cégek pályázhatnak videojátékok és immerzív interaktív projektek fejlesztésére egyedüli pályázóként vagy konzorciumban. A pályázónak bizonyítania kell, hogy már létrehozott olyan videojátékot/(interaktív/nem interaktív) immerzív tartalmat (referencia), amely kereskedelmi forgalomba került 2022. január 1. és a pályázat benyújtásának határideje közötti időszakban.
Főbb tudnivalók a pályázati feltételekről:
- interaktív, narratív alkotások és prototípusok fejlesztése, amelyek eredeti tartalommal és/vagy minőségi játékmenettel rendelkeznek, és amelyeket gyártásra, valamint PC-ken, konzolokon, mobileszközökön, táblagépeken, okostelefonokon és egyéb technológiákon keresztül történő globális kereskedelmi felhasználásra szántak
- a pályázónak rendelkeznie kell a projekthez kapcsolódó jogok többségével
- csak a narratív videójátékok és interaktív narratív immerzív tartalmak fejlesztési fázisa támogatható (az első koncepciótól az első játszható prototípusig vagy próbaverzióig)
- a benyújtott projekt gyártási fázisa nem ütemezhető a pályázati határidőtől számított 10 hónapon belülre (a gyártási fázis akkor kezdődik, amikor az első játszható prototípus vagy az első próbaverzió elérhető lesz)
Támogatás mértéke:
- max. 200.000 EUR/projekt
- az EU társfinanszírozás mértéke nem haladhatja meg az elszámolható költségek 60%-át
A projektek időtartama 36 hónap lehet (indokolt esetben hosszabbítás kérhető).
Pályázati határidő: 2025. február 12. 17:00





Ingyenes e-mail tanfolyam
Legalább ennyit a
forrásteremtésről címmel
Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert?  Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.
Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni.
Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni.

Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is.
A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság.
Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban.
Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál...
Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet.
Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok!
Huszerl József szerkesztő
Itt iratkozhat fel

Távoktatási tanfolyamaink







Hírek a Főoldalról


Ingyenes hírlevelünkre
itt iratkozhat fel









Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldáse e-mailben
Vissza
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Levél a szerkesztőnek
Médiaajánlat
Impresszum