Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak
Pályázatok Pályázatok
Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldése e-mailben
Vissza
Cím:
Digitális marketing és értékesítési CRM bevezetése KKV-k számára / DMÉ-CRM-2025
Kiíró:
M-Creative Education Kft.
Határidő:
03/31/2026
Érvényes:
03/31/2026
Tárgymutató:
Pályázhat:
Mikro, Kis- és középvállalkozások: magyarországi székhellyel vagy telephellyel rendelkező egyéni vállalkozók, mikro-, kis- és középvállalkozások, amelyek legalább egy alkalmazottal vagy alvállalkozóval rendelkeznek és piacképes terméket vagy szolgáltatást kínálnak
A kiíró(k) adatai
Napi Pályázati Értesítő >>>


Pályázati felhívás címe:
Digitális marketing és értékesítési CRM bevezetése KKV-k számára / DMÉ-CRM-2025 (M-Creative Education Kft.)
Határidő és érvényesség
- Határidő: 2026. 03. 31., illetve a 1000 nyertes pályázó eléréséig.
- Érvényes: 2025. 11. 20-tól 2026. 03. 31-ig, visszavonásig.
Kiíró és bonyolító szervezet
- CRM Bázis | M-Creative Education Kft. - független CRM-szakértő cég.
- Vezető tanácsadó: Molnár Róbert, CRM és értékesítési rendszerszakértő.
- Publikáció: a pályázati információk és az online jelentkezési űrlap a marketingcrm.hu oldalon érhetők el.
- Szoftver jellege: Nem egyedi fejlesztésű, hanem standard kkv igényekre fejlesztett minden az egyben marketing és értékesítés támogató (SaaS - software as a service) megoldás, azaz „szoftver mint szolgáltatás”, amely API-kapcsolatokkal integrálható külső rendszerekkel. Amerikai szoftver, magyar disztribútor: ConnectSoft
Kategóriák
- Informatika - digitális rendszerek bevezetése.
- Vállalkozásfejlesztés - KKV-k versenyképességének növelése.
- Marketing és értékesítés - ügyfélszerzés és értékesítési folyamatok fejlesztése.
Támogatásra jogosultak köre
Pályázhat
- Mikro, Kis- és középvállalkozások: magyarországi székhellyel vagy telephellyel rendelkező egyéni vállalkozók, mikro-, kis- és középvállalkozások, amelyek legalább egy alkalmazottal vagy alvállalkozóval rendelkeznek és piacképes terméket vagy szolgáltatást kínálnak.
- Nincs működési idő korlát, de a vállalkozásnak igazolnia kell tudnia valamilyen módon (például folyószámlakivonat), hogy a szolgáltatása vagy terméke piacképes - vagyis történt már számottevő értékesítés a szakterületén - vagyis nem csak validálatlan vállalkozói ötletről van szó. Utóbbiak nem támogathatóak a programban.
- Céljuk a marketing- és értékesítési folyamatok fejlesztése (pl. ügyfélszerzés, ügyfélkezelés, értékesítési csatorna digitalizálása).
- Woocommerce vagy Shopify meglévő, vagy tervezett webshop a vállalkozás alapja - mely marketing rendszerét szeretné bővíteni a szoftver által.
- A pályázó képes a 30 % saját forrás megfizetésére
Nem pályázhatnak: Nem jogosultak: civil szervezetek, önkormányzatok, start-up ötlet fázisban lévő projektek. Illetve validálatlan vállalkozói ötlet szinten lévő, bevétellel még nem rendelkező vállalkozások.
Keretösszeg és támogatási mérték
- Keret: maximum 1000 sikeres pályázó
- Jelentkezés módja: online űrlap a marketingcrm.hu oldalon, egy ingyenes online pályázati konzultációra való időpontfoglalás során nyílik meg. Kérjük töltse ki az űrlapot, és különösen a szabadszavas mezőben mutassa be röviden vállalkozását és a fejlesztési igényét.
- Elbírálás: folyamatos; Prioritást élveznek azok a vállalkozások, amelyek marketing- és értékesítési folyamatai most erősen manuálisak, és a CRM használatával jelentős hatékonyságjavulást érhetnek el.
- Igényelhető támogatás: 70 % támogatás a rendszer standard éves díjából (1, 2 vagy 3 évre). A támogatás összege 1 éves licensz esetén 350 ezer forint, 2 éves licensz esetén 700 ezer forint, 3 éves licensz esetén 1.050.000 forint. Bevezetési konzultációk támogatási kerete 1 éves licensz esetén 3 óra - 75 ezer forint, 2 éves licensz esetén 6 óra - 150 ezer forint, 3 éves licensz esetén 9 óra - 225 ezer forint.
- Saját forrás: a pályázónak 30 % önerőt kell biztosítania a szoftver standard díjából; 1 éves licensz esetén 150 ezer forint, 2 éves licensz esetén 300 ezer forint, 3 éves licensz esetén 450 ezer forint, nettó összeg fizetendő. Fontos: 2026. január 1-től a díjakra 27 % áfa rakódik (vagy korábban, ha a szoftverpartner árbevétele eléri az alanyi áfamentesség határát)
- ConnectSoft forgalmi díjak: A szoftver korlátlan számú munkatársat és ügyfelet képes regisztrálni, kiszolgálni és számos rendszer funkciót a licensz keretében tud használni. Azonban az eltérő felhasználói igényekhez igazodva az amerikai gyártó különválasztott néhány szoftver funkciót, melyek használata forgalmi díjköteles, melyeket a ConnectSoft ügynökségen keresztül, a szoftverbe integrált e-wallet (elektronikus pénztárca) feltöltésével vehet igénybe a felhasználó USD-ben történő bankkártyás fizetéssel, melyről számlát kap. Ezen szolgáltatásokról a támogatott előre kap listát. (Ilyen funkciók például az e-mail küldés, mely megközelítőleg 400 forintba kerül 1000 elküldött levelenként, vagy az weboldalakba és social fiókokba integrálható AI chat, beszélgetésenkénti díja nagyjából 8 forint / üzenetváltás - de ide sorolhatjuk a rendszerbe integrálható mobiltelefonszámhoz kapcsolódó hívás és sms díjakat illetve egyéb marketplace-en történő, harmadik féltől származó applikáció költségét is. Összeségében elmondható, hogy ezek a díjak az amerikai anyavállalt díjtáblázata alapján kerülnek meghatározásra és magyarországi áfa és a stripe forgalmi költségei miatt 1.4 es szorzóval növelten kerülnek elszámolásra. A Magyar disztribútoron átfolyik csupán a forgalmi díj, ezen profitot nem realizál - ez is egy támogatás a hazai vállalkozók számára.
Időtartam és támogatás meghosszabbítása
- A támogatás a választott és önerővel megfizetett 1,2 vagy 3 évre szól, de a program fenntarthatóságát a szoftverpartner mindaddig biztosítja, amíg a konstrukciót fenntartja; rendben fizető ügyfelek esetén a 70 %-os támogatás a későbbi években is érvényben maradhat - visszavonásig. (Az amerikai anyavállalt áremelése esetén van ennek csupán realitása)
A támogatott rendszer főbb funkciói (példák)
Szoftver jellege: A ConnectSoft CRM nem egyedi fejlesztésű szoftver, hanem meglévő kkv igényekre fejlesztett rendszer - „szoftver mint szolgáltatás” (SaaS) megoldás, amely API-kapcsolatokkal integrálható külső rendszerekkel.
A program keretében bevezetett CRM-rendszer „all-in-one” megoldást kínál a marketing és értékesítési folyamatok átlátható kezelésére. A főbb modulok:
- Weboldal- és landing oldal-építő: vizuális szerkesztő, amellyel a vállalkozás saját honlapot, értékesítési oldalt vagy webáruházat hozhat létre. Integrálható woocommerce és shopify webáruházak.
- Funnel- és kampánykezelő: értékesítési tölcsérek, e-mail-sorozatok és webinárium-oldalak készítése. (nincs beépített webinár szoftver - de integrálható 3. féltől származó, például: Webinarkit applikáció)
- Kapcsolattartás: beépített e-mail küldő rendszer, két irányú SMS-küldés, hívásfogadás; a használat alapú (percalapú) díjak a pályázónál jelentkeznek.
- Marketing automatizáció: szabályalapú munkafolyamatok (lead követés, ügyfélutak, emlékeztetők); bizonyos prémium műveletek (pl. AI-alapú szöveggenerálás) használata csekély tranzakciónkénti díjjal járhat.
- Értékesítés támogatás és CRM: Pipeline nézetű ügyfélkártyák, fogd és vidd áthelyezés - státusz módosítás, feladatok, értékesítői naptár és időpontfoglaló modul.
- Ügyfélportál és tagsági rendszer: online tananyagok, tagságkezelés, számlázás és online fizetések integrációja. (stripe bankkártyás fizetési kapu, billingo számlázó app béta verziója érhető el.
- Integrációk: kapcsolódási lehetőség közösségi média csatornákhoz, hirdetési fiókokhoz, fizetési szolgáltatókhoz, Google-naptárhoz stb.
- API-integrációk: a dobozos rendszer külső rendszerekhez (számlázó, webshop, hirdetési fiókok) API-kapcsolaton keresztül illeszthető; ezek a fejlesztések külön megrendelhetők. (Zapier, Make, N8N, egyedi)
- További funkciók is elérhetőek a ConnectSoft rendszerben, melyek használatához magyar nyelvű és / vagy magyar felirattal rendelkező angol nyelvű oktatási anyagokat biztosítunk.
A támogatási kérelem benyújtása és értékelés
- Beadási mód: a pályázat kizárólag elektronikus úton, a marketingcrm.hu-n elérhető online űrlap kitöltésével nyújtható be, mely az ingyenes online konzultációra való jelentkezés során érhető el. Kérjük részletesen mutassa be vállalkozását a szabadszavas részben és a fejlesztési igényeit.
- Határidő: folyamatos elbírálás 2025. 11. 20. - 2026. 03. 31. között, illetve a 1000 nyertesig.
- Értékelési szempontok:
- A vállalkozás jogosultsági feltételeinek megléte (munkavállaló, bevétel, működő termék vagy szolgáltatás).
- A digitalizáció iránti elkötelezettség: a pályázó röviden bemutatja céljait és azt, hogyan segíti a CRM a növekedést.
- A 30 % önerő vállalása.
- Prioritást élveznek azok a vállalkozások, amelyek marketing- és értékesítési folyamatai most erősen manuálisak, és a CRM használatával jelentős hatékonyságjavulást érhetnek el.
- A kiválasztásnál figyelembe veszik az iparági diverzitást (nem cél, hogy ugyanazon szektor cégei szerezzék meg az összes támogatást).
A pályázat benyújtását követően az értékelés egy online konzultációval egészül ki; ennek célja annak eldöntése, hogy a vállalkozás valóban felkészült-e a rendszer bevezetésére.
Kötelezettségek és kommunikáció
A pályázó vállalja, hogy a rendszer használata során:
- A támogatás elnyerése esetén a pályázó köteles megkötni a 1-2 vagy 3 éves előfizetési szerződést, és a saját rész 30 % önerő befizetését a szerződéskötéskor teljesíteni bankkártyás fizetéssel.
- Részt vesz a bevezetési konzultációkon, és aktívan együttműködik a rendszer testreszabásában.
- Negyedévente visszajelzést ad a rendszer használatáról és esetleges elakadásairól.
- A támogatott cég a program végén kedvezményes feltételekkel hosszabbíthatja meg az előfizetést, így dönthet a rendszer további használatáról vagy lemondhatja azt.
Kapcsolat és további információ
A pályázattal kapcsolatban további részletek, a jelentkezési űrlap és a GYIK a marketingcrm.hu oldalon érhetők el. Díjmentes pályázati tanácsadást biztosítunk, a jelentkezők a „Jelentkezem az ingyenes konzultációra” gomb megnyomásával időpontot foglalhatnak.





Ingyenes e-mail tanfolyam
Legalább ennyit a
forrásteremtésről címmel
Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert?  Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.
Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni.
Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni.

Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is.
A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság.
Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban.
Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál...
Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet.
Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok!
Huszerl József szerkesztő
Itt iratkozhat fel

Távoktatási tanfolyamaink







Hírek a Főoldalról


Ingyenes hírlevelünkre
itt iratkozhat fel









Nyomtatóbarát változat
A pályázat linkjének elküldáse e-mailben
Vissza
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Levél a szerkesztőnek
Médiaajánlat
Impresszum